+ 7
Inlägg: 2553860
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: Håller med, bland de fulaste matchställ jag någonsin sett. Fast fan vet om inte bortastället tar priset, TIMRÅ med ram runt där ser bara förjävligt ut. Skjut upphovsmakaren till detta tack 🤮
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Synct: och det stora bilbolaget som är långt ner fram som ett bälte. Inte min smak alls
+ 4
Nä fan ju mer jag kollar ju fulare blir den, hemmastället ser förjävligt ut.