+ 7
Inlägg: 2553887
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Man byter väl design för att man väl sälja replicas, men fan tveksamt om folk vill ha den där styggelsen hemma. (Nya alltså)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 4

Glad att Medelpadsskölden är kvar i alla fall.
Men helt klart bättre förr! Kan erkänna att första säsongen i SHL, efter senaste återkomsten, är bästa tröjan på 2000-talet.