Synct: Jag brukar inte hänga upp mig så mkt på matchtröjornas design men det här är fan inte ok. Det måste vara kriminellt att skända Timrå IK på det här viset! Jävla clowntröjor, vi gör oss till åtlöje. Nästan så man förstår de som tjurar över Koranbränningarna, det måste typ vara så här de känner. Fast inte lika jävligt då för det här är ett övergrepp på riktigt, på nåt som verkligen ÄR heligt. Likt ett 80-talsexpriment som havererat fullständigt. Eller nåt en mellanstadie-elev klottrat ihop
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.