solbacken: Jag kan leva med reklamen och går väl inte helt babanas över tröjorna i stort, men vad tänkte man med 2 olika nyanser av rött på den vita bortatröjan?
Texten på bröstet och ränderna är ju 2 helt olika färg. Njae dessa tröjor känns det som man slängde ihop i all hast.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Texten på bröstet och ränderna är ju 2 helt olika färg.
Njae dessa tröjor känns det som man slängde ihop i all hast.