Jag funderar på om någon driver med mig eller oss? Tröjorna som presenteras är märkliga. Det är det minsta jag vill skriva... Märkliga...
Är det en varumärkesansvarig på fyllan? Det borde ha kunnat stoppas. Eller har Timrå leasat ut designen av klubbprogramet till någon Ukrainsk förskola vilken fått fria händer? Det är sött och kanske fint nyskapande och en del av vinsten kanske går dit?
Eller har vi en Bulla-kupp???
Kollar runt i shoppen och hittar en ny frän retro Bulla-tröja...
Jag får stödköpa ett gäng sådana. Den var jäkligt snygg i min bok. Den kan rädda biffen:)
I övrigt väntar jag spänt på en förklaring till hur ansvarig för varumärket tänker runt klubbens profil och supporterprylar. För det finns väl en genomtänkt profil och tanke?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.