{9908}: Alltså Tomas Ros på Aftonblaskan levererar igen. Vilken bärandende spelare förutom Lander i Timrå är överåldrig och oersättlig? Jag kan då inte hitta någon bland forwards och på backsidan är det ju bara Svensson och Erixon. Knappast oersättliga..
"Sedan är det kanske lite sista chansen att ta sig till semifinal för det här gänget. Många kuggar är över 30 år och sjunger på sista eller näst sista versen."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.