+ 3
Inlägg: 2554788
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Spanskaryttarn: Timrås sits? Ni sitter på plankor av plywood. Noll meriter. Kass ekonomi. Drömmer om att bli större i ett luftslott.
Timrå kommer bygga en stabil och bra ekonomi nu med alla nya sponsoravtal, det var längesen hockeyn var såhär attraktiv i Timrå / Sundsvall.
Hade inte ens tvekat på att välja Timrås sits framför modos i dagsläget, Vi kommer bli större och vi är mycket bättre än er, Lycka till!