+ 3
Inlägg: 2554867
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kollade in Timrås motståndare i första träningsmatchen, Ässät. De verkar köra hårt, fyra matcher på samma dag (i fredags) 😅
Matcherna var dock bara 2x15 - skönt upplägg
Matcherna var dock bara 2x15 - skönt upplägg
+ 1

"
Rinken där och då ligger på samma ställe idag, med övertydliga skillnader som jag inte behöver förklara. Det är hockeykultur i sitt verkligen esse!
"
Riktigt mäktigt, det borde klubben göra något om.