mikenomad: Såg att Wedin gick och bar på sin trunk, han är väl inte redo för spel än?
Inlägg: 2555082
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Man har väl bara ökat belastningen för Wedin när det gäller träning/återhämtning och för att ytterligare skärpa till allting så innefattar det även livet utanför rinken. Vad kan det annars röra sig om? 😊
+ 1