{9908}: Ska man köra blå bakgrund på sifforna så måste man ju applicera samma på efternamnet ovan, annars blir det bara fult. Men snygga tröjor överlag 👍
SuneMangs: "Ska man köra blå bakgrund på sifforna så måste man ju applicera samma på efternamnet ovan, annars blir det bara fult. Men snygga tröjor överlag ? "
Tror du att våra materialare är nått jävla sportkasino som håller på med flerfärgstryck?
Vet du hur lång tid det brukar ta att fixa tryck med ett namn? Säger så här, det är Maguires ande över den processen.
SuneMangs: Kan hålla med men då hade det ist blivit blaffigt tror jag. Nä bäst hade det blivit utan blått. Timrå är rött och vitt. Blått är en efterhandskonstruktion även om färgen ingår i klubbmärket. Det enda stället det ska vara på
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer