Timrå IK Vad hindrar er från att se ut såhär? I mitt tycke skulle det vara hur snyggt som helst. .. där både det moderna och klassiska får plats. Och framförallt där klubbemblemet får ta plats. Även om man historiskt kört blåa inslag under många säsonger så har man även varit utan blåa inslag bra många också .. så det är väl närmast en ickefråga om man snackar historiskt. Bara rött och vitt är ju snyggast helt enkelt.Det kan inte hjälpas.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.