1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2556445

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Snart har vi Loddaloverna här dock, snorungarna som indigerat ska hävda att man är en töntig torrboll som inte unnar våra hockeyhjältar lite "privatliv" 🙄
Eller att man ska akta sig så man inte blir anmäld för förtal 🫢

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Haha jag är ändå en förespråkare för viss respekt för privatlivet men detta känns ju LÅNGT över gränsen för en idrottsambassadör. Om detta stämmer nu då.

Är så jävla konfunderad. Förtal lär det inte bli tal om då FUPen är offentlig handling.

Är inte flera av de här drogerna som stjärnskotten som nu står åtalade säljer dopingklassade? Utöver att det är väldigt olagligt då dvs.
Kräver inte ligan kontroller?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.