Sputnik: det fanns det. JO har ju dessutom blivit utslängd från sponsorträffar pga näsblod etc. VL och JO var parhästarna och där kretsade det mycket kring hela familjen O. Vad jag förstått finns inga misstankar om andra spelare deltagit men det var tydligen en del i missnöjet i truppen som fanns innan kvalet (att VL festade en del). Timrå verkar som sagt svalt allt med hull och hår vilket väl är lite Nubben style på gott och ont. Tydligt man borde ha följt upp det med kontroller.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.