DenRöda: Nu hänger jag inte med, Modo spelar i SHL så vitt jag vet. Du vill att vi ska möta SHL-lag men beklagar dig samtidigt över faktumet att Brynäs inte vill möta oss?
Som precis alla andra år så spelar försäsongen väldigt liten roll, utan det är viktigare att hitta sin roll för nya spelare och värma upp hanlederna, och GÄRNA hamna på ett vinnande spår så man kommer in i säsongen med vind i seglen. Personligen hade jag gärna inte mött varken Luleå eller t.ex. SAIK på försäsongen, där det blir betydligt tuffare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Som precis alla andra år så spelar försäsongen väldigt liten roll, utan det är viktigare att hitta sin roll för nya spelare och värma upp hanlederna, och GÄRNA hamna på ett vinnande spår så man kommer in i säsongen med vind i seglen. Personligen hade jag gärna inte mött varken Luleå eller t.ex. SAIK på försäsongen, där det blir betydligt tuffare.