1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2558033

Sv: Apropå nånting...
Smokey: så vitt jag vet har väl Cmore haft samma begränsningar enligt dem själva men det har inte varit nåt bekymmer för mej och den jag delat Cmore med under senaste tiden att se samma match.
Denna säsong är det dock ett icke-bekymmer vilket som då han håller på Modo.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Har för mig att jag och en son försökte se samma match samtidigt i vintras(hockey eller fotboll) på Cmore och då bröts det efter en stund för en av oss med något meddelande som förklarde att man bara kunde streama samma match på en device.
Då var det Cmore app på en mobil och Cmore app på en smart TV.

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Sen ska väl cmoreappen funka till november, och då kanske delningen är på gamla systemet antar jag

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.