{297}: Det måste ju inte innebära att han vill just till Schweiz bara för att han byter agent, där kommer han alltid ha en dörr öppen känns det som och klubbar lär stp med öppna armar. Det kan ju vara så att han vill vidga vyerna inför NHL och sådär.
Kan ju också vara att han inte klickar riktigt med agenten, etc.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det kan ju vara så att han vill vidga vyerna inför NHL och sådär.
Kan ju också vara att han inte klickar riktigt med agenten, etc.