OlliJanne: Timrå IK hälsar er varmt välkomna att komma ut till oss söndagen den 3 september för den officiella invigningen av vår nygamla hemmaborg - SCA Arena! Invignignsceremonin startar kl 11:20. Kom ut hit och gå frågeslingan, kika vad som är nytt, få tag på lite autografer och mycket mer.
Varmt välkomna!
Det börjar att närma sig säsong. Så man har längtat! Första matchen mot Frölunda hemma blir ett riktigt kraftprov direkt. Frölunda ser bra ut i år, men hemmadebut och fullsatt med bra tryck och jag gillar våra chanser. Eronen får gärna sätta en slagga från blå som vid förra årets debut mot Frölunda borta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.