Perreman: SAIK har naturligtvis känt till alla detaljer redan innan man valde att gå vidare med honom. Men det har man uppenbarligen skitit i. Svarte Petter sitter man med alla gånger. Det kan bli intressant att se vad som händer nu.
+ 8