1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2558164

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Det säger ju ändå en del om vilken sportslig situation Skellefteå anser sig befinna sig i när man väljer att värva denna spelare. Man måste ha förstått vilken uppståndelse det skulle bli.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag har skrivit det förut men det måste ju vara en klubb i full panik. Samt en totalt stendöd marknad. Men man har nog inte tillnärmelsevis fattat hur otroligt bärande Lindström och Möller varit för föreningen Skellefteå AIK

Sv: Apropå nånting...
{297}: Frågan är uppe nu på bordet där iallafall.

"När det på onsdagsförmiddagen nådde Skellefteå AIK, som nordamerikanen just presenterats för, var det enligt klubben nya uppgifter.

– Naturligtvis behöver vi ta ställning till det. Men vi vill att han själv ska uttala sig om det här. Det är där vi är. Vi vill att han ska få bemöta det här, så tar vi det därifrån, säger klubbdirektören Åsa Andersson till Expressen.

Hur ser styrelsen på de här uppgifterna?

– Vi har inte hunnit samla styrelsen efter det här, men utifrån hur han bemöter det här, så får vi ta det därifrån."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.