OlliJanne: Vore tråkigt att börja säsongen med 5 min BP och en avstängning.
Inlägg: 2558175
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: friade inte domarna på isen och han blev avstängd i efterhand? Och självklart ska vi inte börja säsongen så men alltid när vi får Frölunda i en premiär så kommer man ju ihåg den situationen.
