1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2558213

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Den här värvningen har havererat innan den ens är ombord. Som du skriver så är det ju inte spelaren som gör fel just här. Han är den han är och har tackat ja till ett kontrakt utanför Ryssland. Skellefteå står med brallorna nere vid fotknölarna, alla med ett uns förmåga till konsekvenstänk fattar ju att de bara skulle kravla i ännu mer avföring om de inte bryter kontraktet utan kommer med ytterligare en temporär sanning. Den här fläcken tvättar de inte bort, den måste helt enkelt kasseras. Men lite underhållande är farsen, att se hur tidigare gullegrisarna klafsar runt i förnedringsgeggan

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Rätt där du skrev i Modos bok ingen som vet vilka topplagen blir!!🇺🇿😎

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Skellefteå väljer ju nu det enda rätta alternativet. Man vill bryta kontraktet. Men man behöver ju förhandla om saken först.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.