1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2559620

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: fräscht å göra narr av folks utseende.
Gå å köp ❄️ nu

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SPOODI: Visst är det kul med högt i tak i en gästbok? :D Samma skämt fast i Modoboken hade väl resulterat i en avstängning?

Sv: Apropå nånting...
SPOODI: Hört talas om ironi? Den räcker till månen och tillbaka om vi kommer dit nån gång 😆🤣

Sv: Apropå nånting...
SPOODI: "fRäScHt å gÖrA nArR aV fOlKs uTsEeNdE"

Nu beter du dig som en vegan som åker till köttmarknaden och gråter.

Sv: Apropå nånting...
Vi har ett Modokomplex. Sadistiskt fastställt.
Senaste veckan finns 52 inlägg från Timråfans i Timråboken med Modo i texten.
Senaste veckan finns 20 inlägg från Modofans i Modoboken med Timrå i texten.

Hoppas att denna säsong kan slipa bort lite av detta genom att vi är tydligt bättre när båda är i högsta serien.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer