Captain Crash: Kritik i Modoboken, föga förvånande, då det gäller tidningen Expressens tabelltips inför SHL, där man kommer med en del kritik, men man sätter upp en rad i mina ögon rätt självklara frågetecken.
Har man den helt nödvändiga toppen/spetsen bland forwards? Den som ska vara garantin så att laget plockar de poäng som kommer vara nödvändiga för att kunna slippa spela kval framåt mars-april.
Frågetecken även på målvaktssidan. Två helt nya målisar på SHL-nivå. Vem kommer vara etta? Här kan det behövas tid för att kunna växa in i kostymen, analyserar tidningen (Sanny Lindström) det.
Att en nykomling tippas komma sist är inte förvånande. Det ÄR regeln.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har man den helt nödvändiga toppen/spetsen bland forwards? Den som ska vara garantin så att laget plockar de poäng som kommer vara nödvändiga för att kunna slippa spela kval framåt mars-april.
Frågetecken även på målvaktssidan. Två helt nya målisar på SHL-nivå. Vem kommer vara etta? Här kan det behövas tid för att kunna växa in i kostymen, analyserar tidningen (Sanny Lindström) det.
Att en nykomling tippas komma sist är inte förvånande. Det ÄR regeln.