bar mofftak: Hua, Modo har en del att arbeta på. Öppna spjäll bakåt. Det kommer smälla rejält i baken om de inte kan täppa till försvarsspelet över hela isen, SHL lagen kommer ta vara på misstagen direkt.
Sen är jag lite fundersam till Modos målvaktspar. Båda ser ut att svaja lite. Bara försäsong jag vet, men rutinen kan komma att bli viktig när det stormar lite. Framförallt mentalt då det gäller så mycket i SHL med negativt kval och allt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen är jag lite fundersam till Modos målvaktspar.
Båda ser ut att svaja lite. Bara försäsong jag vet, men rutinen kan komma att bli viktig när det stormar lite. Framförallt mentalt då det gäller så mycket i SHL med negativt kval och allt.