1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614891 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2559858

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vi hade också rejält jobbigt mot Löven i finalen förra året vill jag minnas

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Sen lär vi väl torska nån match i SCA bara för det. Men jag känner mig ändå rätt trygg med att man vet vart man har vårt lag i grunden och hur det såg ut föregående säsong.

Modo har ju trots allt absolut minst SHL erfarenhet i truppen, jag tror det kommer vara rätt avgörande i slutändan med faktiskt. Då de flesta inte riktigt vet vad som gäller och när det kommer till serielunken.

I ett förväntat negativt kval är det andra mentala aspekter. Där kan de rentav ha en fördel istället då det lag där förmodligen kommer möta i ett kval lär ha mer att förlora.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo, tänker lite allmänt. Modo ser så där trubbiga ut som man förväntat sig lite. Med de föregående träningsmatcherna i åtanke med alltså. De släpper till chanser för lätt bakåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer