+ 3
Inlägg: 2560031
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Ungdomar vill väl hålla på ett vinnande lag? Det var extremt länge sedan Sundsvall Hockey vann något?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Överdrev lite med jämförelsen.
Med det sagt tror jag Timrå lockar lika många unga fans oavsett om denna match spelas eller ej.
Dock förstår jag att den spelas, och har inga invändningar mot det. Men om jag är orolig över risken med mötet? Liiiiite.
Med det sagt tror jag Timrå lockar lika många unga fans oavsett om denna match spelas eller ej.
Dock förstår jag att den spelas, och har inga invändningar mot det. Men om jag är orolig över risken med mötet? Liiiiite.
+ 3
Därför det är så skönt att SHL är stockholmsfritt.
Men i fallet Sundsvall och Timrå är det absolut så att Sundsvalls ungdomar håller på Timrå.
Vill minnas att Wedin säger det själv i något klipp på Youtube.