1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2561964

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Helt obegripligt att vi tippas högre än förra året. Vi har ju tappat Halloran??
Vilken också är helt STÖRT ABSURD att jämföra med Sebastian Ohlsson. Alltså på samma nivå som att jämföra JJ med Dahlén. Ohlsson och Halloran är bara exakt samma ålder, skiljer 3kg och 3cm mellan dem och bägge har snabbhet som deras största styrka.

Fattar inte att folk har mage!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Hahaha. Jag la ner diskutionen med honom sen. Det går inte resonera med karln. Den enda gången JFK haft fel, ja det var den där gången han trodde han hade fel..

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Jag tror att JFK hade en svår uppväxt. Nu äntligen när han närmar sig pensionsåldern får han leka gud på ett hockeyforum. Det är lite gulligt att se honom spänna musklerna inför de stora viktiga frågeställningarna i livet.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer