1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562224

Sv: Apropå nånting...
John Cena: Han var snäppet över Boyce i hierarkin alltså. Helt rimligt här och nu

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Lägg därtill att han var yngst av alla ordinarie spelare, minst meriterad SHL/internationellt samt fyllde en väldigt viktig producerande funktion i de lägre kedjorna. Låter sjukt rimligt!

Sen har jag hört att det visst fanns ett kontraktsförslag från Timrå tills han mer eller mindre tackade nej för att välja det Modo gav. Alltså inte att Timrå drog sig ut för att han ville till DIF.
Men verkade vara en öm punkt det här med Walli, kan inte se att någon dissat honom så fundamentalt?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.