1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614777 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562220

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Då måste jag påminna er om att Walli hade näst minst istid av alla ordinarie forwards, bara Boyce hade mindre. På så vis låg han i princip lägst i lagets hierarki. Det kom fram i intervjuer att anledningen att han inte stannade i Timrå var inte pga att han var en diva som ville ha mer lön, större roll och mer istid, utan att han ville hem till Djurgården ifall dom gick upp. Timrå väntade ett tag men valde till slut att gå vidare. Så sluta sprida rykten om att han har någon sorts storhetsvansinne.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
John Cena: Han var snäppet över Boyce i hierarkin alltså. Helt rimligt här och nu

Sv: Apropå nånting...
John Cena: Nu läser du mig som fan läser bibeln. Jag har aldrig sett honom som en diva, jag tror bara att han behöver hitta sin roll

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.