John Cena: En sak har du jävligt rätt i... det har varit lite väl mkt snack om nåt hockeylag från Övik här inne på sistonde. Var och varannan tråd handlar ju snart om ett förmodat bottenlag som nyss kravlat sig upp i SHL. Gäääsp vem bryr sig
+ 5