1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562291

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: så är det! Men när det gäller vårat lag så finns det nästan ingenting att skriva om, än! Hållander ser jäkligt spännande ut, MPS verkar vara i gammalt gott slag. Dahlen är hungrig och Wedda ska slussas in i laget i november! Men på fredag smäller det, genrep mot Övik! Och då hoppas vi på så gott som ordinarie lag, och att alla visar att dom vill spela i premiären!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Wedin slussas in i November? Är han borta så otroligt länge? Jag fick för mig att han beräknas vara redo till seriestart?

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Länge leve Ö-vik..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.