+ 8
Inlägg: 2562575
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}: Nya backar eller en annan spelidé? Lite lex Luleå kanske, sarg/plexi ut och håll det enkelt. Men kanske lite för sent att svänga om den skutan nu :-)
+ 2
Minns jag inte helt fel så var backsidan vårt största problem vår första säsong (andra gången) i SHL. För hafsigt och stressat omställningsspel som blev långa stunder tillbakapressade i egen zon som blev trötta ben. Det största, och mest demoraliserande, med det var att man kunde börja matcherna helt ok och ta ledningen men ju längre det led desto mer började isen luta i uppförsbacke eftersom tid i egen zon var för lång.