mikenomad: Härlig nyhet med Timrå 23/24 är att vi kör på tre kedjor och inleder med skador redan i september månad istället för ifjol då vi hade fyra hela kedjor att tillgå långt in i November 😅😫
{297}: Tråkigt att fler verkar missa genrepet. Hade varit bra att spela med ordinarie lag som det är tänkt att vi startar serien nästa vecka mot Frölunda men nu är det som det är. Låter som att Hanzl och Eronen kommer att vila då. Vi får se vilka de övriga är. Dahlen vill man ju se i DHL kedjan ikväll iaf. Viktigast är att slippa fler skador inför premiären.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer