1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562863

Sv: Apropå nånting...
{297}: Tråkigt att fler verkar missa genrepet. Hade varit bra att spela med ordinarie lag som det är tänkt att vi startar serien nästa vecka mot Frölunda men nu är det som det är. Låter som att Hanzl och Eronen kommer att vila då. Vi får se vilka de övriga är. Dahlen vill man ju se i DHL kedjan ikväll iaf. Viktigast är att slippa fler skador inför premiären.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hur hårt har vi tränat egentligen?
Med tanke på alla skador...
Hoppas vi kompletterar med fler spelare.
Är nog inte många matcher under en säsong man spelar med ordinarie lag.
Helt onödigt att spekulera i kedjor eftersom lager kommer skilja sig år omgång för omgång.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer