+ 3
Inlägg: 2562939
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sargad: Det var väl endast att han nämnde kring Wedin att han väntas åter okt/nov
+ 1
Sv: Apropå nånting...
sargad: skadade spelare? vet itne varför du nämner just det. han går ju igenom samtliga lag, ett lag om dagen (eller nått sånt), idag var det timrås tur, så nej det är nog inte bara om skador, utan hela lagbygget med betyg och sånt, antar jag, samt tabelltips, gissningsvis.
+ 1
Kanske Sanny också kan sia när de kommer frånvara igen på grund av skada?
Inga problem , Boyce dubblerar i 3-4 linan.