{297}: Var det ens en skadekänning på Pettersson? Har det skrivits nått om de? Annars tänker jag att det kan vara väldigt nära födsel och därav var han inte med i Härnösand.
falconuggla: jaha det var födsel på gång där, det hade jag missat. Fick dom inte tillskott i våras? Eller var det Hanzl som var borta på grund av bäbis? Dags att inför en mer Leif Boorkisk syn på det här med fruar på rummet! 🤣
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer