falconuggla: jaha det var födsel på gång där, det hade jag missat. Fick dom inte tillskott i våras? Eller var det Hanzl som var borta på grund av bäbis? Dags att inför en mer Leif Boorkisk syn på det här med fruar på rummet! 🤣
{297}: Ja, Emil ska bli farsa nu i höst nångång. Fanny (hans fru) la ut på sin insta för bara någon vecka sedan att hon välkomnar värkar. Så det borde vara nära om allt går som det ska.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer