1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2563733

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Forsmark lär ersätta Stenqvist och Svennson är solid. Vår topp 6 på backsidan är fullt duglig SHL klass. Sen kommer vi säkert låna ut nån back av Edfeldt, Melander, kanske rent av båda och sen värva in nån till på vägen.

Sen håller jag inte riktigt med om att alla andra lagen värvat så frukansvärt mycket sen förra säsongen. Färjestad tappade ju Lennström utan att ha ersatt honom, nygren i all ära.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
Ja som du skrev tidigare, är det ganska trögt på forumet imellanåt, så någon måste dra igång något. Du har rätt vi har bra backbesättnig, kan behöva en förstärkning g framåt. Sedan har vi forwards i toppklass i SHL. Minst tre kedjor i topp och en 4 de som är i medelklass. Timrå kommer att komma bland de 6 bästa i grundserien. Sedan kan allt hända.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer