1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2563735

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
Ja som du skrev tidigare, är det ganska trögt på forumet imellanåt, så någon måste dra igång något. Du har rätt vi har bra backbesättnig, kan behöva en förstärkning g framåt. Sedan har vi forwards i toppklass i SHL. Minst tre kedjor i topp och en 4 de som är i medelklass. Timrå kommer att komma bland de 6 bästa i grundserien. Sedan kan allt hända.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Sen så säger jag ju inte nej om Kapanen får för sig att värva nån klassback längs vägen heller. 😁

Vi får se till att fylla Plywoodladan så pengarna flödar in!
Så ligger vi och hotar i topp 4 och att Kapanen gasar på lite med eventuell spets vi behöver för att vara med och slåss om det på riktigt i slutspelet. 😎

För jag tror ärligt att med en klassback och eventuellt breddback till in beroende på skadeläge, så kan vi vara med och slåss om det på riktigt!

Sv: Apropå nånting...
solbacken: med Lander som kapten kan allt hända! Jag är optimist!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer