– Mathias Bromé kan få den. Kul att retas med honom lite. Han är inte ful, men han är en gris. Det blir dyrt för honom om han ska ha så dåligt slipat en vinter till.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
MAGNUS NYGREN, FÄRJESTAD
– Mathias Bromé kan få den. Kul att retas med honom lite. Han är inte ful, men han är en gris. Det blir dyrt för honom om han ska ha så dåligt slipat en vinter till.
Från Expressen (premium-låst artikel)