+ 1
Inlägg: 2564828
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Är inte den enkla förklaringen att Hockeykväll alltid varit sämst?
Säkra analyser från Håkan Loob är inte värt mer än kattskit! Nä, programmet, liksom det mesta i mediaväg på SVT, suger rövpung!
Säkra analyser från Håkan Loob är inte värt mer än kattskit! Nä, programmet, liksom det mesta i mediaväg på SVT, suger rövpung!
+ 1
Har nu sett alla 3 avsnitten och dom har öht inte pratat om Timrå. Dom nämnde Dahlén 4 sek i avsnitt 2 that´s it.
Är det för att Dahléns syrra är med eller vadå?!