1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2566463

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2023-09-16
{9908}: Det är självklart tråkigt för de som blir skadade, oavsett vilka de är.
Men om man ska se lite större penseldrag så är ju varken Didde eller Wedda ngt att förlita sig på i dagsläget.
Man sitter ju i stort sett bara och väntar på nästa skada.
Du fattar vad jag menar.
Vi kan ju inte vara en rehabklubb heller i längden.

Ps. Jag har själv fått avsluta både en fotbolls- och en innebandykarriär pga skador, så visst fan är det tråkigt. Inga jämförelser i övrigt, vill jag poängtera. Ds.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2023-09-16
Kulltorp: Ja det finns såklart en nyttoekonomisk aspekt i en skadebenägen spelare, hur mycket man än tycker om personen.

Just nu är iaf inte jag sugen på att ha den diskussionen, men tänker inte beröva någon annan den så inget om det. Lider bara så sjukt mycket med honom att jag blev illa till mods när nyheten släpptes.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...