Kulltorp: Ja det finns såklart en nyttoekonomisk aspekt i en skadebenägen spelare, hur mycket man än tycker om personen.
Just nu är iaf inte jag sugen på att ha den diskussionen, men tänker inte beröva någon annan den så inget om det. Lider bara så sjukt mycket med honom att jag blev illa till mods när nyheten släpptes.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Just nu är iaf inte jag sugen på att ha den diskussionen, men tänker inte beröva någon annan den så inget om det. Lider bara så sjukt mycket med honom att jag blev illa till mods när nyheten släpptes.