1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2566474

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: man kan väl kortfattat säga att Svensson går upp på istid som Strömberg tidigare hade och Edfeldt/Melander ska upp på istid som Svensson normalt har. Stenkvist är lite halvt saknad just nu.

Forsmark behöver uppvisa en spikrak utvecklingskurva uppåt nu om vi ska klara oss utan värvningar på backsidan. Han gjorde det ok mot Frölunda förutom sölet som ledde till halvt friläge för Friberg.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Om skadan på Strömberg blir långvarig lär vi se en backvärvning. Hoppas det blir en klassvärvning som det ryktas om. Den backsida vi har nu är mycket tunn. En skada till och det är halv katastrof.

Kapanen har antytt nyligen att han bara kommer att titta på en backvärvning om vi drar oss en skada. Nu äe vi där redan. Men vi avvaktar väl Diddes skada först och ser hur långvarig den blir

Sv: Apropå nånting...
Har Biteline happy hour idag eller varför spelar inte m0d0?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.