Laken: 22-15 i skott och 4-0 på tavlan. Vi är bättre än såhär. Blir en tuff match mot Skellefteå på torsdag. Då vill man se bättre spel. Inte kan Didde och Hartmann betyda så mycket?
Det var väl ett jävla gnäll här inne idag! Torsk mot Luleå på bortaplani omgång 2 av 55? Var det nån som trodde vi skulle gå igenom serien obesegrade? Skärpning! Vi är Timrå IK!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...