Laken: 22-15 i skott och 4-0 på tavlan. Vi är bättre än såhär. Blir en tuff match mot Skellefteå på torsdag. Då vill man se bättre spel. Inte kan Didde och Hartmann betyda så mycket?
Zäta75: Skellefteå som har haf en rätt tveksam start på säsongen lär vara rätt revanchsugna. Tror det kan komma att bli att åka av även då. Vårt boogeyteam dessutom. Hua.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...