Jag är fortfarande mest bekymrad över hur det såg ut i lördags och inte över förlusten i sig. Samtidigt vet jag ju att historiskt är enstaka plattmatcher att föredra framför hedersamma förluster eftersom de sistnämnda oftast säger så mkt mer om lagets kapacitet. Att prestera nära sitt bästa men ändå förlora kontra att inte alls vara påkopplad en match och falla igenom. Ett positivt kvitto på torsdag önskas inför lördagens derby, gärna i form av poäng!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.