mikenomad: Ingen katastrof att förlora mot Luleå borta i deras hemmapremiär nej. Däremot blev det stora siffror vilket kan ge lite oro. Nu vill man inte se en plattmatch och storförlust igen direkt. Då ökar oron såklart. Tror och hoppas att alla spelare är revanschsugna och gör en bättre match på torsdag.
Några ingripanden var direkt svaga under vår match. Som när Omark fick vandra in ostört och inte särskilt snabbt och lägga in en lätt backhand i mål. Den sekvensen störde mig mycket. Både backarna, speciellt Forsmark, och JJ borde ha kunnat göra det bättre. Men nu glömmer vi den matchen och blickar framåt. Juel bör stå som några fler har påpekat.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Några ingripanden var direkt svaga under vår match. Som när Omark fick vandra in ostört och inte särskilt snabbt och lägga in en lätt backhand i mål. Den sekvensen störde mig mycket. Både backarna, speciellt Forsmark, och JJ borde ha kunnat göra det bättre. Men nu glömmer vi den matchen och blickar framåt. Juel bör stå som några fler har påpekat.