1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2567406

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Känslan är att vi inte shoppar på NK direkt, utan att Timrå får hoppas hitta något riktigt snyggt på H&M. Ibland fyndar man!

Har en hoodie därifrån jag köpte 2014. Älskar den, och inte en skråma. Plötsligt händer det 😉

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Nej jag tror på nått utvecklingsbart som Rindell, alternativt nån som kört fast lite likt Lyytinen. Nått toppnamn kan vi ju glömma. I så fall skulle Kapanen inte gått vidare med Eronen utan lagt dom pengarna på nån likvärdig back som Eronen, fast lite mer skridskostark.

Vad gäller Rindell så har jag förhoppningar att han likt flera andra bara har en lite längre startsträcka. För skall vi vara ärliga så är Dahléns start på säsongen lika illavarslande med om man skall jämföra i så fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.