1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2567417

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hoppas också på den där berömda startsträckan. Ska jag rangordna de 10 jag hoppas skruvar upp snart (skala 1=rejält, omgående - 10=litegrann, godkänt som det är dock), ser det ut som följande:

1. Jonte
2. Rindell
3. Hållander
4. Erixon
5. Lander
6. Pettersson
7. Hartmann (skadad, men vid återkomst).
8. JJ (sett bra ut, kan kanske bli lite lite bättre).
9. Eronen
10. Lyytinen

Listan ska till viss del tas med en stor nypa salt eftersom vi endast spelat två matcher. Men väljer SHL att ha jävla lördag-torsdag-uppehåll så får de såna här puckade listor, i brist på annat.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Förövrigt hoppas jag Juel står på torsdag. Han lyckades ju faktiskt knipa 2 vinster mot just Skellefteå förra säsongen, med en "sämre", eller låtboss säga en mer givmild defensiv framför sig i Oskarshamn i allafall.

Känns som han har mentalt bra läge att inför match i allafall!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.